• تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 10:34
  • کد خبر : 509
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده سپاه بوکان:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط سپاه بوکان

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده سپاه بوکان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم قهرمان و همیشه در صحنه بوده و هست، اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته سپاه بوکان با توزیع بسته‌های یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم شریف شهرستان خواهد بود.   سرهنگ پاسدار سهراب

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده سپاه بوکان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم قهرمان و همیشه در صحنه بوده و هست، اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته سپاه بوکان با توزیع بسته‌های یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم شریف شهرستان خواهد بود.
 
سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته همه حوزه‌های مقاومت بسیج با شناسایی جوامع هدف بسته‌های یلدایی را به سفره نیازمندان هدیه خواهند کرد.
 
 وی افزود: بخشی اعظم اعتبار این بسته‌ها با مدیریت سپاه و پای‌کار آوردن ظرفیت‌های مختلف از قبیل اعتبارات در اختیار تأمین شده است.
 
 سعیدی تصریح کرد: در اجرای این برنامه ۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد ریال در بین نیازمندان شناسایی شده توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های سطح شهرستان توزیع خواهد شد.
 
 فرمانده سپاه بوکان هدف از اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه را همدلی، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: سپاه این شهرستان در نظر دارد به‌صورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها گرهی از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر باز شود.
 
 وی با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کمتر برخوردار برطرف می‌شود، تصریح کرد: نهضت کمک مؤمنانه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به‌منظور کمک به فقرا و نیازمندان هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − شش =