• تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 0:16
  • کد خبر : 983
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان خبر داد:

تجهیز آتش‌نشانی بوکان به دو خودروی عملیاتی

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ رسول معروفی در گفتگو با خبرنگار ما از تجهیز ناوگان موتوری این سازمان به دو دستگاه خودروی عملیاتی دیگر خبر داد. وی عنوان کرد: در دهه مبارک فجر امسال با بهره‌برداری از دو دستگاه خودروی عملیاتی دیگر ناوگان موتوری این سازمان بروز و تقویت گردید. این مسئول امدادی بوکان در

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ رسول معروفی در گفتگو با خبرنگار ما از تجهیز ناوگان موتوری این سازمان به دو دستگاه خودروی عملیاتی دیگر خبر داد.

وی عنوان کرد: در دهه مبارک فجر امسال با بهره‌برداری از دو دستگاه خودروی عملیاتی دیگر ناوگان موتوری این سازمان بروز و تقویت گردید.

این مسئول امدادی بوکان در ادامه افزود: باتوجه‌به وجود تنها یک دستگاه آمبولانس فرسوده در این ناوگان، برای حمل اموات فوتی ناشی از بیماری و حوادث مختلف درون و برون‌شهری مشکلات عدیده‌ای در پیشرو بوده که با تهیه یک دستگاه خودروی پادرا و تبدیل آن به آمبولانس (نعش‌کش) با هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیونی این مهم تا حد زیادی مرتفع گردید.

معروفی همچنین اظهار کرد: با عنایت به وجود بازارهای قدیمی و معابر کم‌عرض و عدم توانایی ورود کامیون‌های آب‌رسان این سازمان در هنگام حوادث با تهیه و تجهیز یک دستگاه خودروی پیشروی اطفا حریق با هزینه‌کرد ۴۰۰ میلیون‌تومانی بخش مهمی از این مشکل نیز رفع گردید.

رئیس آتش‌نشانی ادامه داد: اضافه بر این دو دستگاه خودرو در طول یک سال اخیر تعداد زیادی امکانات و تجهیزات امدادی و اطفا حریق موردنیاز سازمان از جمله: قایق نجات، دستگاه شارژ مجدد سیلندرهای خاموش‌کننده دستی، دستگاه ثبت مکالمات سامانه ۱۲۵، لباس‌های فرم اطفا حریق تهیه و افزوده گردیده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون چهار ایستگاه درون‌شهری و دو ایستگاه آتش‌نشانی روستای در سطح شهرستان فعال هستند که روزانه و به‌صورت مداوم در حال پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی هستند.

معروفی مهم‌ترین نیاز این سازمان را نردبان‌های ویژه، توشک‌های نجات، ست‌های حرفه‌ای نجات و همچنین دیگر امکانات به‌روز آتش‌نشانی عنوان کرد و افزود: اکنون و با افزایش بلندمرتبه‌سازی در سطح شهر بی‌تردید یکی از مهم‌ترین نیازهای این سازمان خریداری نردبان‌های ویژه‌ای با قابلیت دسترسی به طبقات فوقانی کاشانه‌های سطح شهر است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان تصریح کرد: این سازمان به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌دهی به مردم است.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =