• تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 0:25
  • کد خبر : 2534
  • چاپ خبر
بوکان
به مناسبت روز خبرنگار؛

تجلیل سپاه بوکان از خبرنگاران شهرستان

به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای فعال شهرستان توسط فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ آیین تجلیل از خبرنگاران فعال رسانه‌ای شهرستان بوکان به مناسبت روز خبرنگار، در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.
 
 فرمانده سپاه بوکان در این آیین با تقدیر از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جنگ ترکیبی که دشمن در پیش‌گرفتن رسالت آن‌ها نیز دوچندان شده است.
 
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت می‌باشد؛ ولی دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای خود به دنبال تضعیف این جایگاه با سیاه‌نمایی دستاوردهای بزرگ انقلاب است.
 
 وی بیان کرد: امروز رسانه‌های داخلی لازم است با امید آفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تمام‌قد جلوی سیاه‌نمایی دشمن را بگیرد.
 
 فرمانده سپاه بوکان افزود: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند: “روایت صحیح کنید تا روایت غلط به گوش مردم نرسد” و ما باید یک‌قدم جلوتر از دشمن باشیم تا از ایجاد فضای رسانه‌ای مسموم و ترویج روایت‌های غلط جلوگیری کنیم.
 
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند حال که این وظیفه خطیر در اختیار شما قرار گرفته است می‌بایست تمام همت خود را به کار گیرید تا امید را در جامعه افزایش دهید چرا که خبرنگاران می‌توانند با فکرشان، با قلمشان و با نظراتشان، چراغ راه مدیران باشند.
 
 وی ادامه داد: رسانه‌ها در شهرستان باید صدای بی‌صدایان باشند، تا مسئولان و مدیران ضعف‌ها و مشکلات حوزه مدیریت خود را خوب‌تر دیده و پیگیر حل آنان باشند.
 
 سعیدی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شما خبرنگاران به تحرک واداشتن مدیران و مسئولان کم‌کار است تا آنان در راستای حل مشکلات مردم پای‌کار ببارید.
 
 وی ادامه داد: وظیفه ذاتی رسانه انعکاس صدای مردم، انتشار مشکلات شهری و درعین‌حال امید آفرینی در سطح جامعه است.
 
 فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: نقد را باید رسانه انجام دهد؛ اما باید مواظب بود که این مهم به تخریب ختم نشود، زیرا میان این دو فاصله فراوان است.
 
 در ادامه خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه شهرستان نیز مطالبی را در خصوص مشکلات شهرستان بیان و وضعیت مدیریت شهرستان بویژه بیان کردند و خواستار پیگیری جدی از فرمانده سپاه شدند.

خبرنگار صدای بوکان به عدم هماهنگی مدیران شهری با خبرنگاران پرداخت و گفت: متأسفانه بسیاری از ادارات شهرستان هیچ‌گونه رابطه‌ای با رسانه‌ها ندادند که البته این مهم به عدم توجه ویژه مدیران شهری به مسئله روابط‌عمومی‌ها است.

مدیران رسانه های رادیو بوکان، ورزش‌غرب، بوکان آنلاین، بوکان موکریان، هانا خبر، زنان بیدار، بوکان پرس و کانی‌پرس نیز مطالبات را بیان کردند.
 در پایان با اهدای لوح از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بوکان تجلیل شد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =