• تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 0:25
  • کد خبر : 2817
  • چاپ خبر
بوکان
با حضور جمعی از مدیران شهرستانی؛

تجلیل از کادر فوریت‌های پزشکی در بوکان

با حضور جمعی از مدیران شهرستانی و در روز فوریت های پزشکی از کادر این حوزه در بوکان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت بوکان‌هه‌وال؛ مراسم بزرگداشت روز فوریت‌های پزشکی با حضور فرماندار شهرستان، مدیران ادارات در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان بوکان برگزار گردید
 
 فرماندار شهرستان بوکان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه ربیع‌الاول و تبریک روز فوریت‌های پزشکی در این مراسم گفت: یکی از شاخص‌های عملکردی در حوزه فوریت‌ها زمان رسیدن بر بالین بیمار است که می‌تواند با تصمیمات سریع و به‌موقع منجر به نجات جان بیمار یا سانحه‌دیده شود.
 
 خشایار صنعتی افزود: باتوجه‌به وجود مشکلات و کمبودها کارکنان، کادر درمان ما توانسته‌اند همیشه در راستای خدمت به مردم عزیز پای‌کار و در صحنه خدمت حضور فعال داشته‌اند.
 
 خشایار صنعتی تصریح کرد: بسی جای خوشحالی و خرسندی است که بوکان شهری استعداد پرور در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی می‌باشد.
 
 نماینده عالی دولت در شهرستان بوکان عنوان کرد: در مراکز درمانی شهرهای هم‌جوار و استان پزشکان و پرستاران نامی بوکانی حضور دارند که درحال‌خدمت به مردم و میهن عزیزشان لحظه‌ای درنگ ندارند.
 
 صنعتی بیان کرد: امروز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کادر اورژانس و فوریت‌های پزشکی است که شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی به مصدومان حوادث و سایر بیماران پای‌کار هستند.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: فرصت نجات‌بخشی احیای مصدومان، حادثه‌دیدگان و خدمت به بیماران، فرصتی مغتنم بوده که خداوند متعال آن را به بندگان برگزیده‌اش عطا نموده است.
 
 نماینده عالی دولت در بوکان تصریح کرد: نجات جان انسان‌ها بر اساس آیات قرآن کریم و احادیث و روایت از بزرگ‌ترین کارهای نیک می‌باشد که خداوند به یک انسان هدیه داده است.
 
 صنعتی بیان کرد: راز ماندگاری انسان‌ها در کمک به هم‌نوع خود نهفته است که برترین آن نجات جز مرگ و مصیبت‌ها می‌باشد.
 
 وی افزود: نیروهای فوریت‌های پزشکی با رسیدن به‌موقع بر بالین انسان‌های نیازمند امداد و نجات‌دادن جان آنان برگ زرینی در زندگی خود ثبت می‌کنند.
 
 در پایان مراسم از پرسنل زحمت‌کش اورژانس و فوریت‌های پزشکی بوکان با اهدای لوح تجلیل و تقدیر به عمل آمد

انتهای پیام

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =