• تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 17:10
  • کد خبر : 1955
  • چاپ خبر
عثمانی
یادداشت؛

 تا پای جان برای مردم

محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در یاداشتی از آغاز به کار خود با شعار تا پای جان برای مردم خبر داد

محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس دوازدهم که برای چهارمین بار است در این صحن حاضر می‌شود، با انتشار یادداشتی به شرح ذیل شروع بکار خود را اعلام نمود.

امروز اولین گام برای شروع مجلس دوازدهم است. مجلسی که جز برای خدمت آن را انتخاب نکرده‌ام و جز توان خدمت در آن آمالی ندارم. حضور مجددم را در مجلس مرهون لطف پروردگار، نگاه رئوف نظام و بذل لطف همیشگی مردم خوبمان می‌دانم و رضایت خداوند، نظام و مردم را اولویت‌های جداناشدنی برای خود ترسیم نموده‌ام و از خداوند متعال می‌خواهم توفیق در رضایت این سه رکن را عطا فرماید.
 
 عقلانیت عالمانه را در مسیر خدمت، به‌عنوان یک باور و نه یک تاکتیک برگزیده‌ام و آن را سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر برای رفع مشکلات کشور، استان و بوکان می‌دانم که برای بقا در این مسیر عقلانی از هیچ تلاش هوشمندانه‌ای دریغ نخواهم ورزید. طی نمودن چنین مسیری مستلزم حمایت و همراهی مردم فرهیخته و تلاش بی‌وقفه است و در این راه از همگان استمداد می‌جویم.
 
 تمام تلاش خود را خواهم نمود تا صدای واقعی ملت باشم؛ چه آنانی که رأی به بنده و امثال بنده دادند و چه آنانی که علی‌رغم عشق به کشور، در انتخابات شرکت ننمودند و یا شرکت نمودند؛ ولی به هیچ‌کدام از کاندیداها رأی ندادند و باید شرایط را به سمتی پیش برد که صدای همه آنان شنیده شود و بنده صدای همه آنان نیز خواهم بود تا هیچ‌کس در این کشور احساس خفقان و بی‌صدایی ننماید.

محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس دوازدهم

 
باید صدای همگان شنیده شود در غیر این صورت نمی‌توان آینده‌ای بهتر از گذشته را تصور نمود و ما برای شکل‌دادن فرداهای بهتر برای ایران‌زمین عُمر گران‌بهای خود را در طبق اخلاص نهاده‌ایم.
 دعای تک‌تک شما پاک زنان و نیک‌مردان این دیار توشه راهی باارزش و توفیق ساز است که امید است همچون همیشه از این خدمتگزار خود دریغ نفرمایید.

جا دارد از تلاش‌های بی‌دریغ برادر ارجمند جناب آقای حاج انور حبیب‌زاده در طول ۴ سال نمایندگی اخیرشان تشکر ویژه‌ای داشته باشم و خدمت ایشان دست‌مریزاد و خدا فوت عرض نموده و برای سلامتی ایشان دعا نمایم و انتظار می‌رود بنده را از راهنمایی‌های مجرمانه و باارزش خود در جهت خدمت حداکثری محروم نفرمایند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =