• تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 6:49
  • کد خبر : 1493
  • چاپ خبر
بوکان
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان:

بیمارستان بوکان رتبه اول اعتبار بخشی در کشور

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از کسب درجه اول اعتبار بخشی بیمارستان این شهر عه علت استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و نیز همیاری خیّرین سلامت، برای ارتقای امکانات و شاخص‌های این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت بوکان‌هه‌وال؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد گفت: مجموعه بهداشت و درمان با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و نیز همیاری خیّرین سلامت، برای ارتقای امکانات و شاخص‌های این حوزه تلاش کرده و بیمارستان بوکان نیز در مرحله اول اعتباربخشی کشوری، درجه اول را کسب کرده است.
 
 علی حسین‌زاده از آغاز نوسازی تجهیزات و تأسیسات فرسوده و قدیمی درمانی و بهداشتی حوزه سلامت این شهرستان خرداد و افزود: در این دوره انجمن خیّران سلامت این شهرستان معادل ۴۵ میلیارد ریال به نوسازی و توسعه تجهیزات در بیمارستان بوکان کمک کرده‌اند که این اقدام ستودنی است.
 
 مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در تشریح اقدامات انجام شده در بخش فنی و پشتیبانی بیمارستان این شهرستان تصریح کرد: این بیمارستان از سال ۱۳۹۸ به دلیل نقص دستگاه اطفای حریق، آسان‌بَر و مسائل ایمنی، فاقد پروانه فنی بود که از دو سال گذشته با اقداماتی همچون تعمیر هر چهار دستگاه آسان‌بَر، حل مشکلات دستگاه ایمنی و اتفاق حریق، موفق به دریافت پروانه فنی برای بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور شدیم.
 
 حسین‌زاده ادامه داد: راه‌اندازی دو دستگاه سردکن با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، خرید و راه‌اندازی دستگاه ۱ هزارلیتری بی خطرساز زباله، اتمام اقدامات فنی و اجرایی برای راه‌اندازی دومین دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان را از جمله اقدامات یک سال اخیر عنوان کرد گفت: بوکان تنها شهرستان در آذربایجان غربی است که اکنون تعداد چهار مرکز فوریت‌های پزشکی در حال ساخت دارد.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان تصریح کرد: بوکان به علت موقعیت خاص جغرافیایی و مرکزیت در منطقه می‌تواند یکی از قطب‌های توریسم‌درمانی باشد که البته لازمه این مهم زیرساخت‌ها و نیروی متخصص در حوزه‌های مختلف سلامت است.
 
 حسین‌زاده افزود: ساخت بیمارستان جدید بوکان می‌تواند تا حد بسیاری این ایده و آرزو را برآورده کند، هرچند متأسفانه هم اکنون و به علت‌های مختلف پروژه مذکور پیشرفت فیزیکی خاصی نداشته است.
 
 مدیر بهداشت و درمان بوکان همچنین با انتقاد از رسانه‌ها در خصوص پوشش اخبار حوزه سلامت عنوان کرد: لازم است رسانه‌ها بدون جانب‌داری حقایق را به مردم بازگو کنند.
 
 علی حسین‌زاده تصریح کرد: در صورت انعکاس غیرواقعی اخبار حوزه سلامت جامعه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: تمام نیروهای حوزه سلامت در شهرستان بدون خستگی و به‌صورت شبانه‌روزی درحال‌خدمت به همشهریان هستند که باید این مهم را پاسداشت.
 
 مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در خصوص استخدامی‌های بی‌ضابطه در سطح بیمارستان لین شهرستان نیز بیان کرد: طی دو سال گذشته هیچ‌گونه استخدامی برای بیمارستان بوکان اعلام نشده و افراد به‌کارگیری شده شرکتی و قراردادی بوده‌اند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =