• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 0:04
  • کد خبر : 1009
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

بی‌طرفی سرلوحه متولیان انتخابات در بوکان است

فرماندار بوکان رعایت قانون و بی طرفی را سرلوحه متولیان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح این شهرستان دانست.

 به گزارش خبرنگار سیاسی بوکان هه‌وال؛ خشایار صنعتی در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر اصل بی‌طرفی متولیان انتخابات در این شهرستان گفت: نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به قانون و اخلاق انتخاباتی در همه فعالیت‌های تبلیغی و انتخابی خود باید پایبند باشند.
 
 وی افزود: نامزدها در موعدهای مقرر با ایجاد ستاد و حضور منطقه‌ای ضمن تبلیغ با مشکلات و مطالبات انبوه مردم آشنا شوند.
 
 فرماندار بوکان بیان کرد: همه آنچه که برای برگزاری انتخابات نیاز می‌باشد توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انجام و آموزش‌ها با حضور همهٔ عوامل طبق برنامه مدون در حال برگزاری است.
 
 عالی‌ترین مقام شهرستان بر لزوم برنامه‌ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی است و منافع ملی بر منافع شخصی و طایفه‌ای اولویت دارد و باید این موضوع همواره موردتوجه نامزدها و طرف‌داران آنها باشد.
 
 وی در ادامه افزود: حفظ امنیت و آرامش عمومی در شرایط انتخابات ضروری است و تبلیغات نامزدها باید طبق شیوه‌نامه انتخابات انجام گیرد و باید قانون دراین‌خصوص توسط نامزدها به‌صورت کامل رعایت شود و نامزدهای محترم در وعده‌هایی که می‌دهند دقت کنند.
 
 صنعتی تصریح کرد: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند در سرنوشت خود مشارکتی فعال خواهند داشت و این مهم با افزایش ظرفیت و بیان صریح مطالبات محقق خواهد شد.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: ۱۱ اسفند امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۷۲ شعبه اخذ رأی حوزه انتخابیه بوکان برگزار می‌شود
 خشایار صنعتی افزود: در این انتخابات بیش از سه هزار نفر با آموزش‌های لازمه در اجرای هرچه بهتر این رویداد مهم سیاسی مشارکت خواهند داشت.
 
 وی خاطرنشان کرد: امید است بار دیگر و در روز ۱۱ اسفندماه شاهد حمایت ای دیگر از حضور بی‌مانند مردم بوکان برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی باشیم.
 انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =