• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 15:19
  • کد خبر : 424
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی در صبحگاه مشترک بسیجیان بوکان:

بسیجیان برای امنیت و رفاه مردم از جان خود نیز می‌گذرند

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ هم‌زمان با هفتمین و آخرین روز از هفته بسیج صبحگاه مشترکی با حضور یگان‌های نمونه نظامی، انتظامی و بسیجی در بوکان برگزار شد. در این صبحگاه مشترک فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی در سخنانی ضمن تبریک ایام هفته بسیج به تشریح خصوصیات این قشر از جامعه پرداخت و گفت:

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ هم‌زمان با هفتمین و آخرین روز از هفته بسیج صبحگاه مشترکی با حضور یگان‌های نمونه نظامی، انتظامی و بسیجی در بوکان برگزار شد.

در این صبحگاه مشترک فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی در سخنانی ضمن تبریک ایام هفته بسیج به تشریح خصوصیات این قشر از جامعه پرداخت و گفت: بی‌تردید مخلص‌ترین افراد در جامعه بسیجی‌ها هستند، کسانی که برای امنیت و رفاه مردم از جان خود نیز می‌گذرند.

سردار خلیل‌زاده افزود: بسیجیان همیشه گوش‌به‌فرمان ولایت هستند و هر وقت رهبری دستور دهند برای حفاظت و حراست از انقلاب جان خود را نیز نثار می‌کنند.

وی عنوان کرد: بسیجیان افرادی هستند که همیشه در میدان‌های سخت همچون جنگ، اغتشاشات، برقراری امنیت و عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و خدمات‌رسانی در صف اول قرار دارند.

سردار اسمعلی خلیل‌زاده تصریح کرد: بسیجیان افراد کم‌توقع هستند که در میدان‌های سخت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

وی ادامه داد: یکی از میدان‌های سخت که بسیج در آن خوش درخشید و قهرمانانه از انقلاب اسلامی دفاع کرد دوران هشت‌ساله دفاع مقدس بود.
فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی افزود: این بسیج بود که از دل مردم برخاسته و راهی جبهه‌های جنگ شد تا در کنار دیگر یگان‌های نظامی رژیم بعث را در هم کوبیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: با پیروزی‌های جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و بعد از ۴۰ سال به‌واسطه قهرمانی‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی در جبهه‌ها دیگر هیچ قدرتی جرئت مقابله با ملت ایران نداشت و ندارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز که دشمنان ملت ایران هم قسم شدند که امنیت ایران را خدشه‌دار کنند باز بسیج به یاری نیروهای انتظامی، نظامی آمد و این دسیسه جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت آن را به طور کامل خنثی کردند.

سردار اسمعلی خلیل‌زاده گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است تا بسیج در صحنه انقلاب باشد کسی نمی‌تواند به‌نظام مقدر جمهوری اسلامی ضربه بزند.

وی ادامه داد: هرگاه تفکر بسیجی در کشور به‌ویژه در عرصه‌های مختلف حکمرانی جاری و ساری بوده شاهد پیشرفت‌های شگرفی بودیم.

خلیل‌زاده تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی مرزهای ایران اسلامی را درنوردیده و جهانی شده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امروز پیروزی‌های محور مقاومت به‌ویژه در عملیات اخیر طوفان الاقصی نشئت‌گرفته از همان تفکر ناب بسیجی است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی ادامه داد: ما باید همچنان پرچم‌دار تفکر بسیجی در جهان باشیم و آن را به نسل‌های آینده خود برسانیم و کودکان و جوانان را نیز بیش‌ازپیش با این تفکر ناب آزاداندیشی آشنا کنیم.

خلیل‌زاده افزود: امروز تمام برنامه‌های دشمن بر روی فاصله جوانان ما از فرهنگ بسیجی است پس‌نیاز می‌باشد همه در این راه با تمام توان و جهادگونه عمل کنیم تا فرهنگ بسیجی همچنان پرچم‌دار عزت و افتخار برای ملت ایران باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 16 =