• تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 0:39
  • کد خبر : 2187
  • چاپ خبر
بوکان
با حضور جامعه بازاریان بوکان؛

برگزاری همایش توسعه کسب‌وکارها در بوکان

همایش بزرگ اصناف و بازاریان بوکان در راستای توسعه پایدار کسب‌وکارهای خرد در این شهرستان برگزار شد.
 

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی بوکان‌هه‌وال؛ این همایش با حضور امام‌جمعه و فرماندار بوکان و اصناف و کسبه در محل اتاق اصناف برگزار شد.
 
 در ابتدای این برنامه فرماندار شهرستان بوکان در جمع کسبه و صنوف گفت: بازاریان دارای جایگاه ارزشمند اجتماعی در جامعه هستند و اعتماد مردم به آنها زیاد است، لذا مسئولیت اجتماعی آنان فقط محدود به عرصه اقتصادی نیست؛ بلکه در بسیاری از امور الگو و پیشرو هستند.
 
 فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: اصناف همیشه یاور ملت و دولت بوده و لذا به‌عنوان یک حلقه محکم بین نظام و مردم، باید از همه ظرفیت خود در راستای اعتمادسازی و استحکام هر چه بیشتر پیوندها بهره گیرند.

 صنعتی با اشاره به پتانسیل‌های ویژه شهرستان بوکان در خصوص بهبود وضع کسب‌وکار بیان کرد: بوکان یکی از خاص‌ترین شهرهای منطقه با نیروی انسانی فعال است که می‌تواند به یکی از قطب‌های اقتصادی در شمال غرب کشور تبدیل شود.

 نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان تصریح کرد: پتانسیل جغرافیایی، نیروی انسانی فعال و مهاجرپذیر بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهر برای تبدیل‌شدن به قطب اقتصادی به‌ویژه در حوزه کسب‌وکارهای بازاری و خرد در منطقه می‌باشد.
 
 خشایار صنعتی با اشاره به آمارها و داده‌های موجود عنوان کرد: هم اکنون بازار بوکان یکی فعال‌ترین و پویاترین قطب‌های درآمدزایی در سطح منطقه است که البته می‌توان با برنامه‌ریزی و راهکارهای عملی بیش‌ازپیش شاهد این بالندگی باشیم.
 
 فرماندار بوکان گفت: با رونق بازار شاهد تغییرات گسترده در حوزه اشتغال، بالابردن شاخص‌های توسعه و حتی افزایش داده‌ها در حوزه سلامت روانی جامعه خواهیم بود.
 
 وی همچنین از همکاری اصناف در راستای برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ایام گذشته از آنان خواست در انتخابات پیشرو نیز مشارکت هوشمندانه و همکاری حداکثری لازم را داشته باشند.
 
 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بوکان همچنین بیان داشت: اصناف و بازاریان همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب یارویاور نظام بوده‌اند و نمونه آن را در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس شاهد بودیم و در حال حاضر حضور در صحنه انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت در این آزمون بزرگ یکی از وظایف مهم اصناف و بازاریان شهرستان بوکان است.
 
 عالی‌ترین مقام دولتی شهرستان بوکان توقعات مردمی از کسبه را مطرح کرده و خواستار رعایت انصاف در تعامل با مردم شد.
 
 خشایار صنعتی تصریح کرد: دادوستد حلال یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه کسب‌وکار است که باید هم فروشنده و خریدار به این مهم مقید باشند.
 
 فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: لازم است همه اصناف و بازاریان بار دیگر همچون مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مردم را برای حضور پرشکوه و انتخاب اصلح به‌پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 10 =