• تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 11:28
  • کد خبر : 2264
  • چاپ خبر
بوکان
با حضور نهادهای متولی؛

برگزاری جلسه تنظیم بازار شهرستان بوکان

 صبح روز جمعه و با حضور نهادهای متولی سومین جلسه تنظیم بازار در بوکان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی بوکان‌هه‌وال؛ این جلسه با ریاست صنعتی فرماندار بوکان و حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
 
 خشایار صنعتی در ابتدای این جلسه هدف اصلی از مدیریت و تنظیم بازار را جلب رضایت مصرف‌کننده و تولیدکننده و برقراری تعادل در عرضه و توزیع عنوان کرد و افزود: رضایتمندی و احساس امنیت مردم در حوزه معیشت و تأمین نیازهای اساسی جزو برنامه‌های کاری دولت بوده است.
 
وی ادامه داد: می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق در این راستا و بهره‌گیری از توان مجموعه‌های ناظر بر تولید و توزیع بهره برد و هر کس در هر مقامی باید به وظیفه خود که خدمت به مردم است به‌خوبی عمل کند.
 نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان افزود: رضایت‌مندی مشتری و ثبات در بازار سبب رضایت‌مندی عمومی در جامعه می‌شود که امید است با تدابیر همه دست‌اندرکاران این مهم در بوکان اتفاق بیفتد.
 
 خشایار صنعتی تصریح کرد: بازار قلب اقتصاد، و شاهرگ جریان معیشتی در سطح شهرستان است پس برای رضایت بیشتر شهروندان نیاز به ثبات در این عرصه حساس و مهم بیش‌ازپیش می‌باشد.
 
 وی عنوان کرد: در صورت تحقق این موارد و به‌واسطه موقعیت خاص و بی‌نظیر جغرافیایی بوکان بازار این شهر توانایی تبدیل‌شدن به قطب دادوستد در منطقه با جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون نفر را دارد.
 
 صنعتی در این جلسه بیان داشت: هدف مشترک اعضای این ستاد بایستی اقدام در راستای جلب حداکثری منافع عمومی از قبیل سهولت دسترسی به کالاهای اساسی، نرخ‌های متعارف و بهداشت و امنیت غذایی باشد.
 فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: بوکان دارای بهترین پتانسیل‌ها در حوزه‌های مختلف است، تنها نیاز می‌باشد به‌صورت کارشناسی و علمی برای رونق و پیشبرد آنها وارد عمل شد.
 
 در این جلسه، ارائه گزارش خرید گندم توسط جهاد کشاورزی و شرکت غله، وضعیت جوجه‌ریزی واحدهای مرغداری، تعیین نرخ پرداختی روزانه رانندگان تاکسی‌تلفنی به آژانس‌ها، وضعیت جذب و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار، بررسی مشکلات واحدهای قندریزی شهرستان، همسان‌سازی قیمت اقلام در سطح شهر، ساماندهی واحدهای فاقد پروانه و ارائه گزارش وضعیت طرح همسان‌سازی پوشاک مدارس مطرح شد.
 
همچنین در ادامه این جلسه مسئولان شهرستانی با بیان نارضایتی از عملکرد واحدهای بتن آماده اتخاذ راهکار قانونی برای ساماندهی این حوزه در دستور کار ادارات صنعت معدن و تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
 
 در ادامه هریک از اعضا به بیان گزارش اقدامات و برنامه‌های خود در زمینه نظارت بر بازار پرداختند و تصمیمات لازم با حضور فرماندار اتخاذ شد.
 
 گفتنی است این جلسه با محوریت بررسی و ساماندهی وضعیت بازار و برنامه‌ریزی به‌منظور تأمین و توزیع اقلام اساسی و دیگر نیازمندی‌های مردم با اتخاذ تدابیر لازم در راستای نظارت بیشتر بر اصناف و بازار تشکیل گردید.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =