• تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 0:00
  • کد خبر : 2658
  • چاپ خبر
بوکام
فرماندار بوکان عنوان کرد:

برق، آب و راه‌ اولویت‌‌های بوکان برای توسعه

فرماندار بوکان مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان بوکان برای توسعه را رفع چالش‌ها در حوزه برق، آب و راه‌های شهری و روستای عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ در سومین روز هفته دولت جلسه مشترک نماینده مردم و فرماندار بوکان جهت تعیین اولویت کاری شهرستان با حضور ادارات خدمات‌رسان، شهردار و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.
 
 در حاشیه این نشست که برای اولین‌بار بعد از انتخابات اسفندماه سال گذشته مجلس برگزار شد فرماندار بوکان در گفتگو ما ضمن تبریک هفته دولت گفت: نشست امروز به‌منظور تسهیل و تسریع در رفع مشکلات دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان صورت گرفت.
 
 خشایار صنعتی افزود: همچنین در این جلسه که به دعوت نماینده مردم بوکان در مجلس برگزار شد، برنامه‌های اولویت‌دار ادارات خدمات‌رسان شهرستان در سال ۱۴۰۳ مطرح گردید.
 
 وی بیان کرد: از جمله مطالبات مطرح شده در این جلسه، توسعه خدمات و زیرساخت دستگاه‌ها و رفع موانع موجود در حوزه برق، گاز، آب و مخابرات بود.
 
 فرماندار شهرستان بوکان تصریح کرد: وضعیت کلی شهرستان از نظر زیرساختی، بعد اداری، ساختاری و زیرساخت اداری و منابع انسانی نیازمند توسعه می‌باشد.
 
 نماینده عالی دولت در بوکان افزود: با تزریق نیروی انسانی جوان و عمل چابک‌سازی بی‌تردید شاهد ارتقا به سطح مطلوب خدمات‌دهی و فعالیت در سطح مجموعه اداری شهرستان خواهیم بود.
 
 صنعتی ادامه داد: روابط‌عمومی ادارات خدمات‌رسان از نظر ارتباط‌گیری با افکار عمومی متأسفانه دارای مشکلات جدی هستند و آن‌چنان که بایدوشاید نتوانسته‌اند خدمات دولت در سطح شهرستان را در حوزه کاری خود منعکس کنند.
 
 فرماندار بوکان عنوان کرد: باید در حوزه روابط‌عمومی‌ها که منعکس‌کننده خدمات دولت در شهرستان هستند از سوی رؤسای ادارات بازنگری‌های جدی صورت گیرد.
 
 وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار ما به مشکلات فعلی شهرستان اشاره و گفت: فشار مصرف برق و فقدان زیرساخت‌های متناسب در این حوزه یکی از چالش‌های مهم شهرستان است که نیاز به تغییر آن بسیار جدی می‌باشد.
 
 
 نماینده عالی دولت در بوکان بیان کرد: صنعت برق زیر بنای بسیاری از فعالیت‌ها است اگر اختلالی در تولید و انتقال انرژی برق به وجود بیاید ارائه دیگر خدمات دستگاه‌ها همچون آب، مخابرات و بخش کشاورزی مختل خواهد شد.
 
 فرماندار بوکان ضمن برشمردن پروژه‌های اولویت‌دار ملی که نقش مهمی در شتاب‌بخشی توسعه بوکان دارند استفاده از ظرفیت نماینده مردم برای تحقق این موارد را مؤثر دانست و عنوان نمود: در شهرهای درحال‌توسعه یکی از نمودهای نابرابری در توزیع منابع در بخش‌های مختلف شهر، شکل‌گیری سکونتگاه‌های غیررسمی است.
 
 صنعتی تصریح کرد: این سکونتگاه‌ها که اغلب در حاشیه نزدیک شهر شکل می‌گیرند در بسیاری از موارد فاقد امکانات، آب، برق و گاز هستند و از گام‌های اساسی دولت و استاندار محترم در چند سال اخیر میل به تحقق عدالت اجتماعی و تعادل بخشی به توزیع خدمات در این مناطق است.
 
 صنعتی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های دولتی و تبیین اولویت‌های تأثیرگذار برای بوکان اشاره کرد: تسریع در احداث بیمارستان جدید، تکمیل کنارگذر و توسعه راه‌ها، تأمین آب شرب و تقویت زیرساخت‌های برق و مخابرات و پیشبرد برنامه‌های عمران شهری در حوزه‌های تفرجگاهی، هتلداری، ترافیک و زیباسازی را جزو مهم‌ترین برنامه‌ها برای توسعه بوکان دانست.
 
 
 فرماندار بوکان به فراهم بودن بسترهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری و تولیدات دامی و کشاورزی اشاره و توجه به این موضوع را در پیشبرد برنامه‌های دولت مفید و شتاب بخش توصیف نمود.
 
 وی افزود: خدمات تأمین اجتماعی و اورژانس اجتماعی به جهت رشد ناموزون کالبدی نیازمند دگردیسی و ارتقا بوده و در بخش خدمات‌رسانی و تأمین آب شرب پایدار جذب به‌موقع اعتبارات موجب تحقق سریع تعهدات خواهد شد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =