• تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 0:42
  • کد خبر : 1993
  • چاپ خبر
بوکان
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی:

باید مردم را به حاکمیت نزدیکتر کنیم

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی مدیریت را نزدیکی مردم به حاکمیت با اقدامات جهادی و شبانه روزی در راستای حل مشکلات دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ محمد قسیم عثمانی در گفتگو با خبرنگار ما با تکذیب شایعات مطرح شده در خصوص تغییر فرماندار بوکان گفت: فرماندار بوکان باقدرت به کار خود ادامه خواهد داد و شایعات عنوان شده در فضای اجتماعی و مجازی را در خصوص تغییر نماینده عالی دولت سیزدهم در این شهرستان کذب است.
 
 وی ادامه داد: تا وقتی که فرماندار بوکان با این جدیت پای‌کار باشد بنده به‌عنوان نماینده مردم از آن حمایت خواهم کرد.
 
 عثمانی افزود: مدیران و مردم بوکان به شایعات توجه نکنید و بنده و اعضای شورای تأمین با تمام قدرت از فرماندار حمایت خواهیم کرد.
 
 نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیرانی که خود را به نماینده و دیگر مسئولان استانی متصل می‌کنند بی‌تردید سبب کاهش نقش فرماندار در این شهر خواهد شد و همین مهم باعث تضعیف مدیریت نماینده عالی دولت در این شهر می‌شود.
 
 وی بیان کرد: هر مدیری که می‌خواهد در حوزه مدیریت شهری بوکان ماندگار شود لازم است با اقدامات جهادی خود در راستای حل مشکلات مردم در حوزه مدیریتی گام بردارد و در همین راستا فرماندار به‌عنوان شخص اول قوه مجریه در سطح شهرستان برنامه‌ها و مردم‌داری این مسئول را تأیید نماید.
 
 عثمانی تصریح کرد: طی ساله‌ای گذشته بسیاری از مدیران از سوی نماینده مردم در مجلس تغییر می‌افتند که اکنون زمان آن فرارسیده که این کانال در سطح شهرستان عوض گردد.
 
 محمد قسیم عثمانی عنوان کرد: کانال مدیر نماینده باید به کانال مسئول به فرماندار تغییر کند، در غیر این صورت نمی‌توان در حوزه مدیریت شهری دگرگونی و تحول ایجاد کرد.
 
 نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: هر مدیری با مردم باشد و در راستای حل مشکلات شهرستان گام بردارد مورد حمایت خواهد بود در غیر این صورت جای در مدیریت شهری بوکان نخواهد داشت.
 
 وی ادامه داد: متصل بودن مدیران به اشخاص خواص افت پیشرفت بوکان است که باید این آفت مهم از دایره مسئولان این شهرستان برچیده شود.
 
 محمد قسیم عثمانی بیان کرد: مدیران برای رسانه‌ها فعالیت نکنند؛ بلکه برای مردم گام بردارند، باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد خدمت به مردم استفاده کنیم.
 
 وی تصریح کرد: مدیران به‌هیچ‌وجه به باج‌خواهی رسانه‌ها توجه نکنند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهند که اگر اندیشه و روش این مهم باشد بی‌تردید خبرگزاری‌ها نیز آن را خواهند دید.
 
 نماینده ادوار مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید هدف در مدیریت بوکان نزدیکی مردم به حاکمیت باشد و باید اقداماتی انجام دهیم که مردم را راضی کنیم و به مشکلاتشان رسیدگی نمائیم.
 
 وی گفت: ما اکنون صاحب بزرگ‌ترین رهبر با اندیشه‌های ناب در دنیا هستیم پس لازم است ما نیز به‌عنوان مدیران این حاکمیت از همه مردم برای رفع چالش‌های جامعه خسته‌تر باشیم.
 
 عثمانی بیان کرد: مردم را به یک دید نگاه کنیم و نابرابری‌ها را در حوزه مردم از بین ببریم و نگاه‌های سلیقه‌ای و تبعیض را در سطح شهرستان جمع کنیم.
 
 وی خاطرنشان کرد: اگر روش‌ها و شیوه‌ها در حوزه مدیریت شهری را عوض کنیم دیگر نیازی به تغییرات گسترده مدیریتی در سطح مسئولان نخواهیم دید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 7 =