• تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 0:08
  • کد خبر : 1072
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

بازاریان حلقه محکم بین نظام و مردم هستند

 فرماندار بوکان، اصناف را یاور ملت و دولت و حلقه محکم بین نظام و مردم دانست که در تمام برهه‌های حساس انقلاب اسلامی همراه و هنگام نظام بوده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ خشایار صنعتی در جمع نشست رؤسای اتحادیه‌های صنفی و جمعی از بازاریان بوکان با اشاره به مسائل مربوط به بازار و ضرورت‌های نقش‌آفرینی معتمدین و تأثیر حضور و مشارکت در رویدادهای سرنوشت‌ساز بر روند توسعه شهرستان گفت: اصناف، کسبه و بازاریان شهر، به‌عنوان معتمدین و چشم‌وچراغ مردم و حاکمیت هستند و نقش اصناف و بازاریان در تمامی وقایع ملی کشور تأثیرگذار و تعیین‌کننده بوده است.
 
 وی افزود: اصناف و بازاریان به دلیل ارتباط مستقیم با مردم، نقش مهمی در خنثی‌کردن توطئه بدخواهان بر عهده داشته و می‌توانند بااراده راسخ به‌عنوان دلسوزان واقعی مردم مطالبات قانونی آنان را دسته‌بندی نموده و ضمن درمیان‌گذاشتن با نامزدهای انتخاباتی زمینه تحقق این مطالبات را با طرح در محافل و جلسات با مسئولین فراهم نمایند.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: این مهم با تعریف وزن واقعی و اثربخشی هر رأی زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم می‌نماید.
 
 صنعتی تأکید کرد: دشمن تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار بسته تا شاید بتواند با ایجاد شکاف زمینه ازهم‌گسیختگی اجتماعی و لطمه به‌نظام اسلامی را موجب شود.
 
 عالی‌ترین مقام دولت در بوکان عنوان کرد: غافل از این که مردم هوشیار ایران در همه برهه هو با تجلی اراده و حضور حداکثری خود در صحنه ثابت نموده‌اند که تصمیم‌گیران نهایی در مورد آینده فقط ملت ایران است این اراده محکم علاوه بر خنثی‌کردن توطئه دشمنان باعث افزایش اقتدار کشور در دنیا شده است.
 
 وی اذعان کرد: بازاریان دارای جایگاه ارزشمند اجتماعی در جامعه هستند و اعتماد مردم به آنها زیاد است، لذا مسئولیت اجتماعی آنان فقط محدود به عرصه اقتصادی نیست؛ بلکه در بسیاری از امور الگو و پیشرو هستند.
 
 فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: اصناف همیشه یاور ملت و دولت بوده و لذا به‌عنوان یک حلقه محکم بین نظام و مردم، باید از همه ظرفیت خود در راستای اعتمادسازی و استحکام هر چه بیشتر پیوندی‌ها بهره گیرند.

خشایار صنعتی تصریح کرد: بی تردید نقش بازاریان و اصناف در شکوفای جامعه غیرقابل انکار است و امید می رود این مهم در پای صندوق‌های رأی بیش از پیش نمود پیدا کند.

 بازاریان بوکان نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پیرامون ساماندهی وضعیت بازار و اتاق اصناف به راهکارهای مدنظر برای گسترش همکاری بخش‌های اداری، نهادهای انتخابی و مردمی اشاره نمودند.
 
 حوزه انتخابیه بوکان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =