• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 8:29
  • کد خبر : 455
  • چاپ خبر
بوکان
با حضور مدیران شهرستانی؛

اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه بوکان

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ صبح روز سه‌شنبه و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی آئین اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بوکانی برگزار شد. در حاشیه این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان به خبرنگار بوکان‌هه‌وال گفت: اکنون شاهد اهدای ۱۳ سری جهیزیه از طرف سپاه این شهرستان و همچنین بسیج سازندگی

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ صبح روز سه‌شنبه و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی آئین اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بوکانی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان به خبرنگار بوکان‌هه‌وال گفت: اکنون شاهد اهدای ۱۳ سری جهیزیه از طرف سپاه این شهرستان و همچنین بسیج سازندگی سپاه شهدا به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی افزود: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، یک‌تخته فرش و جاروبرقی از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا و بسیج سازندگی سپاه شهدا تهیه شده است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۵۰۰ میلیون ریال است که به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است که در همین راستا طی سال جاری ۲۵ نوعروس بوکانی تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهدا شده است.

وی افزود: سپاه با تمام توان نیز در تلاش است تا در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به‌منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های مؤثرتر و اساسی برداریم.

سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی بیان کرد: حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

در مردادماه امسال نیز پنج سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری هم‌زمان با دهه امامت و ولایت توسط سپاه بوکان به نوعروسان تحویل شد.

در بوکان پنج هزار و ۵۵۶ خانوار با جمعیت ۱۱ هزار و ۷۵۳ نفر وجود دارد که زیر حمایت این نهاد قرار دارند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =