• تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 0:11
  • کد خبر : 2079
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده سپاه بوکان:

انتخاب اصلح کشور را بیمه می‌کند

فرمانده سپاه بوکان حضور حداکثری و انتخاب اصلح را سبب بیمه شدن کشور در داخل و حوادث بین‌المللی می‌شود

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور فرمانده سپاه بوکان و جمعی از اساتید و دانشجویان مطالبه‌گر دانشگاه‌های شهرستان
 
 فرمانده سپاه بوکان در ابتدای این برنامه ضمن تبریک روز اساتید به استادان دانشگاه‌های بوکان علت نام‌گذاری این روز مهم را سالگرد شهادت شهید دکتر چمران دانست و گفت: شهید چمران در بهترین دانشگاه‌های جهان فارغ‌التحصیل شد و می‌توانست در همان دانشگاه‌ها تدریس کند؛ ولی اعتقادات و ایمان وی اجازه نداد از مردم و انقلاب دل بکند، برای همین به کشور بازگشت و در جبهه‌های جنگ حماسه‌ها خلق کرد.

 وی در ادامه با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دو نکته بسیار حیاتی دانست و به تشریح این دو مهم پرداخت.
 
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: در تاریخ ۴۵ساله انقلاب اسلامی بسیاری از انتخابات، رؤسای جمهور با رأی بالای ۶۵ درصدی مردم انتخاب شدند که این مهم نشان از اعتقاد مردم به این انقلاب است.
 
 وی تصریح کرد: اکنون ایران اسلامی به‌واسطه مشارکت مردم در رویدادهای سیاسی به قدرتی بالقوه و بازدارنده در جهان رسیده است و دشمنان نیز به این مهم صحه گذاشته‌اند.
 
 فرمانده سپاه بوکان بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأثیر مستقیمی بر قدرت بازدارندگی کشور در سطح جهانی دارد کمااینکه این مهم را اکنون به‌خوبی در روابط بین‌المللی می‌بینیم.
 
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: هم اکنون دشمنان ایران اسلامی به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی اعتراف می‌کنند و این مهم را در عملیات وعده صادق دیدیم.
 
 وی گفت: بعد از تأثیرات مهم مشارکت حداکثری بر رویدادهای داخلی و خارجی انتخاب صحیح نیز یکی از لازمه‌های عبور از چالش و مشکلات است.
 
 فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: انتخاب صحیح دارای سنجه‌های مهمی می‌باشد که رهبر معظم انقلاب نیز طی سالیان اخیر بالای ۳۰ بار به آن اشاره کرده است.
 
 این فرمانده نظامی در جمع اساتید و دانشجویان مطالبه‌گر دانشگاه‌های بوکان بیان کرد: مردمی‌بودن یکی از شاخصه‌های مهم در انتخاب یک رئیس‌جمهور به‌عنوان شخص دوم کشور است.
 
 سعیدی افزود: یک رئیس‌جمهور باید در کنار مردم، با مردم و در خدمت مردم در راستای رفع مشکلات مردم باشد، همانند رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی که شب روز در حال تلاش برای کاهش چالش‌های پیشروی کشور بود.
 
 وی ادامه داد: التزام به قانون یکی دیگر از شاخصه‌های یک انتخاب خوب می‌باشد، باید مردم درگذشته این افراد کنکاش کنند و ببینند کدام شخصیت بیشتر از همه به قانون پایبند بوده است.
 
 فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد: استکبارستیزی یکی دیگر از سنجه‌های مهم انتخاب اصلح است که در این راستا نیز مردم می‌توانند با رجوع به گذشته افراد به این مهم برسند.
 
 وی گفت: پاک‌دستی و ساده‌زیستی نیز یکی دیگر از فاکتورهای یک انتخاب صالحه برای آینده کشور است، و خوشبختانه امروز تمام این فاکتورها در دید مردم قرار دارد.
 
سهراب سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تردید مشارکت حداکثری و انتخابی صحیح در نهایت سبب پیشرفت و تعالی انقلاب و کاهش چالش‌های کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود و در این راه وظیفه اساتید و دانشجویان نخبه برای تبیین این موضوع در میان مردم بسیار بااهمیت است.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 3 =