• تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 0:15
  • کد خبر : 869
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

انتخابات نماد مشارکت در تعیین سرنوشت است

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرماندار شهرستان بوکان شب سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار مؤلفه‌ای است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند بر آنها تأکید داشته‌اند و این امر در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد. وی افزود: امیدآفرینی از مؤلفه‌های مهم

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرماندار شهرستان بوکان شب سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار مؤلفه‌ای است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند بر آنها تأکید داشته‌اند و این امر در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار دارد.

وی افزود: امیدآفرینی از مؤلفه‌های مهم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است که لازم است با برگزاری نشست‌های بصیرتی اقدامات دولت برای اقشار مختلف مردم تشریح گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بوکان عنوان کرد: انتخابات نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و شهرستان است که انتظار می‌رود همگان در سایهٔ آگاهی در این امر مهم سهیم باشند و مردم ایده و خواستشان را پای صندوق‌های رٱی بیاورند که این امر موجب افزایش ضریب امنیت ملی و مقبولیت نظام خواهد بود.

صنعتی افزود: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند در سرنوشت خود مشارکتی فعال خواهند داشت و این مهم با افزایش نشاط سیاسی محقق خواهد شد.

مقام عالی شهرستان در ادامه گفت: از طرفی استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و گروه‌های مردمی، موجب دسته‌بندی مطالبات برای مسئولین و تبیین اهداف برای مردم می‌شود دست‌اندرکاران امور باید سازوکاری بچینند که مردمی که در گروه‌ها، تشکل‌ها و اصناف مختلف دسته‌بندی می‌شوند، راهکارها و زمینه‌های حل مسائل را پیش پای مسئولین گذاشته و تحقق آن را نیز مطالبه کنند.

خشایار صنعتی تصریح کرد: بی‌تردید مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها بیمه کند و لازم است همه مدیران در راستای تجلی اراده مردم در این حوزه گام بردارند.

وی عنوان کرد: دولت از هیچ کاندیدای حمایت نمی‌کند؛ بلکه تمام امکانات خود را برای انتخاباتی پرشور بسیج کرده است تا شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های تعیین‌کننده رأی باشیم.

صنعتی خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی مردم در کنار تبیین علت مشارکت حداکثری توسط صاحبان قلم و سیاست به امید خدا مشارکتی پرشور و حداکثری را در بوکان رقم خواهد زد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =