• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 0:01
  • کد خبر : 1983
  • چاپ خبر
بوکان
نماینده مردم بوکان در مجلس شورایاسلامی:

امام راحل روح الله ملت بود

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی امام راحل را روح‌الله ملت ایران و تمام آزاد اندیشان جهان دانست.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با بوکان‌هه‌وال، انقلاب اسلامی را به معنای واقعی کبیر دانست و گفت: حضرت امام (ره) در شرایطی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که تمام قدرت‌های جهان از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند.
 
 محمد قسیم عثمانی افزود: انقلاب ما انقلاب کبیر بشریت در تاریخ بود، زیرا همه دنیا از رژیم پهلوی حمایت می‌کرد؛ ولی اندیشه و تفکر ناب امام خمینی (ره) و همراهی ملت این رژیم را سرنگون کرد.
 
 وی افزود: تمام مستبدان دنیا بعد از انقلاب نیز پای‌کار آمدند تا این انقلاب را سرنگون کردند؛ ولی با رهبری رهبر معظم انقلاب تمام این دسیسه‌ها شکست‌خورده است.
 
 نماینده ادوار مردم بوکان در مجلس تصریح کرد: امروزه تمام معادلات منطقه‌ای و جهانی بدون نظر جمهوری اسلامی غیرقابل‌حل است و این مهم نشان‌دهنده قدرت و بالندگی جمهوری اسلامی می‌باشد.
 
 عثمانی بیان کرد: امروزه مردم مشکلاتی دارند؛ ولی با این وضعیت ملت هنوز باقدرت تمام پایبند به انقلابی هستند که در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی و امام خامنه ای ادامه داده شد.
 
 نماینده مردم بوکان در مجلس تصریح کرد: امروز مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی بار مشکلات را از دوش مردم بردارند و به سمت حاکمیت سوق دهند؛ زیرا این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.
 
 وی ادامه داد: امروز تنها کشور حامی مردم بی‌گناه فلسطین ایران اسلامی بوده و این مهم نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی در مبارزه با ظالمان و استکبار است که نشئت‌گرفته از مکتب امامین انقلاب می‌باشد.
 
 محمد قسیم عثمانی تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که چشم همه مظلومان جهان به ملت ایران است، این در حالی می‌باشد که بسیاری از قدرت‌های جهانی چشم خود را بر روی این جنایت‌ها در غزه بسته‌اند.
 
 وی گفت: متأسفانه تعدادی از مسئولان در طی سال‌های گذشته با ایجاد تبعیض در بدنه ملت سبب دلخوری جامعه شدند که باید این نوع از مدیریت‌ها از بدنه حاکمیت دور شوند.
 
 نماینده مردم بوکان خاطرنشان کرد: باید همه مدیران و مسئولان با تأسی از شهدای خدمت برای حل مشکلات مردم پای‌کار باشند تا شاهد حل چالش‌های فعلی در کشور باشیم.

محمد قسیم عثمانی بیان کرد: اندیشه حضرت امام خمینی(ره) باید در تمام لحظات زندگی مدیران و مسئولان مرور شود و بر اساس همین تفکر ناب رر راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به همه مدیران و مسئولان نشان داد آه با استفاده از قدرت و همراهی مردم می‌توان بر همه مشکلات پیروز شد همچنان که رهبرکبیر انقلاب اسلامی با همین قدرت رژیم پهلوی که جهان را پشت سر خود داشت به زیر کشید و پیچ های مهم اوایل انقلاب را رد کرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 3 =