• تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 0:10
  • کد خبر : 2625
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان خبر داد:

افتتاح ۶۷ پروژه طی هفته دولت در بوکان

فرماندار بوکان از افتتاح ۶۷ پروژه مختلف و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرماندار بوکان به مناسبت آغاز هفته دولت در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت در این شهرستان پرداخت.
 
 خشایار صنعتی در این گفتگو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: طی هفته دولت سعی بر آن است که با مشارکت و همکاری مردم پروژه‌های متعددی را در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی نماییم.
 
 وی افزود: ما هرچه داریم از این مردم است که در همین راستا مشارکت حداکثری مردم در اجرای برنامه‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های متولی قرار دارد.
 
 این مقام عالی دولت در شهرستان بوکان ادامه داد: بهره‌برداری و افتتاح ۶۷ پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد نشان از تلاش دولت برای رفع مشکلات و چالش‌های متعدد در سطح این شهر بوده است.
 
 صنعتی بیان کرد: امروز شهر بوکان با مشکلات مختلفی در حوزه‌های راه‌های شهری و روستایی، کمبود سرانه آموزشی و سلامت، بیکاری، معیشت، تنش‌های آبی و غیره روبه‌رو است که برای عبور از این چالش‌ها مدیران و مسئولان شهرستانی بایستی جهادی و شبانه‌روزی پای‌کار باشند و خستگی نشناسند.
 
 وی در ادامه افزود: در هفته دولت همچنین شاهد کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه مختلف در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
 فرماندار بوکان عنوان کرد: مهم‌ترین پروژه‌های که مردم بوکان در هفته دولت شاهد آن خواهند بود، کلنگ‌زنی دو دهنه پل بر روی سیمینه‌رود در منطقه کوسه و دارهرمه خواهد بود که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک شهری داشته باشد.
 
 نماینده عالی دولت در بوکان تصریح کرد: شهرداری به‌عنوان مجری طرح بایستی به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار باشد تا ان‌شاءالله شاهد افتتاح به‌موقع این پروژه مهم عمرانی در سطح شهر باشیم.
 
 خشایار صنعتی ادامه داد: کلنگ‌زنی چندین مجموعه ورزشی و همچنین آغاز ساخت و تکمیل چهار مدرسه شهری و روستای از مهم‌ترین این پروژه‌ها به شمار می‌روند.
 
 وی در ادامه با تشکر از ایجاد وحدت و همگرایی بین مدیران و مسئولان شهرستانی برای آبادانی بوکان تصریح کرد: طی چند ماه گذشته و با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات مرتبط شاهد تغییر گسترده در حوزه عمران شهری به‌ویژه ورودی‌های پنج‌گانه و معابر شهری، افزایش روستاهای دارای اینترنت و غیره بودیم.
 
 صنعتی تشریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی نیز در هفته دولت میزان روستاهای گازدار به ۱۳۳ روستا افزایش پیدا خواهد کرد که همین مهم میزان بهره‌وری جمعیت روستایی بوکان از گاز شهری را به ۹۳ درصد افزایش خواهد داد.
 
 فرماندار بوکان توجه جدی به زیر ساخت‌های محور مواصلاتی را عامل مهم در توسعه شهرستان و روستا دانست و گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تا پایان سال جاری شاهد افتتاح یک لاین از کنارگذر بوکان به سمت سقز خواهیم بود که همین مهم می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک درون‌شهری بوکان داشته باشد.
 
 وی با اشاره به تغییر رتبه دانشکده پرستاری بوکان نیز عنوان کرد: با تلاش مجموعه مدیریت شهری مجوز شاهد اخذ مجوز تبدیل‌شدن دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی بودیم که این مهم و همچنین توسعه فضای دانشگاهی دانشگاه‌های شهرستان را از مهم‌ترین دستاوردهای هفته دولت در حوزه آموزش عالی است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − یازده =