• تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 0:23
  • کد خبر : 921
  • چاپ خبر
بوکان
در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛

افتتاح یک پروژه با ۵۷ فرصت شغلی در بوکان

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ امروز شنبه و در نهمین روز از دهه مبارک فجر یک طرح مهم تولیدی اشتغال‌زایی در شهر بوکان افتتاح شد. طرح پرورش مرغداری گوشتی با ظرفیت تولید ۲۸ هزارقطعه‌ای و ۵۴ تن در هر دوره با اعتبار با اعتبار ۱۰ میلیاردتومانی به بهره‌برداری رسید.  در این پروژه برای سه

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ امروز شنبه و در نهمین روز از دهه مبارک فجر یک طرح مهم تولیدی اشتغال‌زایی در شهر بوکان افتتاح شد.
طرح پرورش مرغداری گوشتی با ظرفیت تولید ۲۸ هزارقطعه‌ای و ۵۴ تن در هر دوره با اعتبار با اعتبار ۱۰ میلیاردتومانی به بهره‌برداری رسید.
 در این پروژه برای سه نفر به‌صورت مستقیم و ۵۴ نفر اشتغال غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

خشایار صنعتی فرماندار بوکان در حاشیهٔ افتتاح این پروژه عنوان کرد: در شهرستان بوکان مجموعاً ۱۰۸ طرح و پروژه عمرانی در زمینه‌های عمران شهری، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی رسید که در بخش افتتاح، طرح و پروژه‌های عمرانی ۹۲ پروژه با اعتبار ۳ هزار ۳۲۱ میلیارد ریال، بخش صنعتی و خدماتی با ۱۱ طرح و اعتبار ۲۹۵ میلیارد ریال و ۵ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار اولیه ۳۵۴ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شهرستان بوکان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: همگام با سراسر کشور در این شهرستان نیز دولت سیزدهم با تمام توان برای رفع محرومیت‌زدایی پای‌کار است.

فرماندار تصریح کرد: تلاش همه مدیران در دولت سیزدهم این است که رفع چالش‌ها از ناحیه مردم پیگیری شود و فرهنگ مطالبه‌گری در میان جامعه افزایش یابد.

صنعتی تصریح کرد: ۹۰ پروژه از پروژه‌های دهه فجر سال جاری از سوی دستگاه‌های مرتبط در حوزه افتتاح و بهره‌برداری با مبلغ ریالی ۳ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال است که نشان از حرکت در جهت رفع محرومیت‌ها است.

وی عنوان کرد: در حوزه‌های کشاورزی و همچنین عمران روستاها کارهای بسیار شاخص و مهمی انجام‌گرفته است که در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از آنان با حضور مقامات استانی بودیم.

عالی‌ترین مقام شهرستان افزود: هم اکنون و بر اساس داده‌های موجود شهرستان بوکان در راستای اشتغال‌زایی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده که این نشان از تلاش بی‌وقفه برای رفع یکی از مهم‌ترین چالش‌های چند دهه گذشته شهرستان است.
 
 روز جمعه نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چندین طرح خدماتی، آموزشی و تولیدی در بوکان با تلاش شهرداری، کارگروه امداد امام خمینی (ره)، آموزش‌وپرورش و سرمایه‌گذاران خصوصی در مناطق مختلف شهرستان به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.
 
 در ایام دهه مبارک فجر ۱۰۸ طرح مختلف عمرانی، تولیدی، خدماتی و آموزشی در این شهرستان به بهربرداری و کلنگ‌زنی رسید.

جدای از این بیش از یک هزار ۲۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی نیز در سطح شهرستان اجرا گردید.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − ده =