• تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 0:03
  • کد خبر : 2874
  • چاپ خبر
بوکان
گزارش تصویری؛

افتتاح نمایشگاه کمیته امداد امام(ره) در بوکان

نمایشگاه بزرگ محصولات مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بوکان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ ظهر روز شنبه و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی و مسئولان شهرستانی نمایشگاه بزرگ محصولات مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بوکان گشایش یافت.
 
 در حاشیه این افتتاح این نمایشگاه فرماندار بوکان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جامعه خیرین در شهرستان بوکان جامعه‌ای بسیار برومند و توانمند هستند، جامعه‌ای ارزشی و معتمد که توانسته‌اند با هدفمندی و کارسازی خود اعتماد مردم را جلب نمایند.
 
 خشایار صنعتی ادامه داد: جامعه‌ای ارزشمند که در مسیر خدمت به مستضعفین باعث افتخار و سربلندی مردم و مسئولین هستند.
 
 وی تصریح کرد: جامعه‌ای که در توانمندسازی و قوام استعدادها در میان اقشار آسیب‌پذیر جامعه برای ارتقا و بهبود وضعیت و تشکیل کسب‌وکار همیشه قدم‌های ارزنده و خیری برداشته‌اند
 
 صنعتی در ادامه افزود: جا دارد مجموعه اداری و مسئولین شهرستان دوش‌به‌دوش خیرین و معتمدین شهرستان بوکان گام بردارند و با تسهیل امور در این امور خیر و خداپسندانه سهیم باشند
 
 وی ایجاد بازارچه دایمی خوداشتغالی را باعث رونق اقتصادی دانست و افزود؛ افرادی که در خانه‌هایشان تولیدات انجام می‌دهند می‌توانند با ایجاد این بازارچه‌ها بدون واسطه محصولات خود را به فروش برسانند می‌توانند با ایجاد درآمد پایدار جامعه را به مرز خودکفایی برسانند.
 
 این نمایشگاه در ۱۹ غرفه در حوزه‌های پوشاک، صنایع‌دستی، محصولات خوراکی، مبل و آینه و غیره به مدت یک هفته در پارک کوی محمدیه پذیرا علاقه‌مندان خواهد بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =