• تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1403 - 0:39
  • کد خبر : 2353
  • چاپ خبر
پلیس
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

احدی از اراذل‌واوباش بوکان در دام پلیس

 فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری احدی از اراذل‌واوباش سابقه دار در سطح شهرستان توسط تیم های ویژه پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ سرهنگ موسی بهاری در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در پی شکایت واصله از شهروندان از یک نفر اراذل‌واوباش مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و نزاع درگیری و ضرب‌وجرح و چاقوکشی و اخاذی، موضوع رسیدگی و دستگیری متهم در دستور کار انتظامی قرار گرفت.
 
 سرهنگ بهاری افزود: مأمورین سازمان اطلاعات پلیس در اجرای دستور قضایی و پس از بررسی‌های تخصصی، محل اختفای متهم را شناسایی و طی عملیات منسجم پلیسی وی را (که از اراذل‌واوباش سابقه‌دار و سطح دار شهرستان است) دستگیر نمودند که پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با دستور دادستانی روانه زندان گردید.
 
 رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: امنیت و آرامش شهروندان عزیز خط‌قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و با کسانی که به هر شکل ممکن و با رفتار خود موجب نگرانی مردم شوند قاطعانه برخورد خواهد شد
 
 وی ادامه داد: پلیس با تمام توان در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم گام برمی‌دارد و در این حوزه برابر قانون با متخلفان و برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: همکاری و همیاری مردم در راستای امنیت و آرامش پایدار در جامعه با پلیس ضروری می‌باشد که خوشبختانه این مهم در سطح شهر بوکان به الگوی مثال‌زدنی تبدیل شده است.

موسی بهاری افزود: با تلاش حافظان امنیت و همکاری شبانه‌روزی مردم شاهد کاهش آمارها در بسیاری از حوزه‌ها همچون، سرقت‌های خشن، نزاع، ناهنجاری‌های اجتماعی، خریدوفروش مواد مخدر در سطح شهرستان هستیم.
 
وی همچنین از کاهش پنج‌درصدی تصادفات درون‌شهری طی سال جاری در بوکان خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس راهور و همراهی مردم شاهد کاهش پنج‌درصدی تصادفات درون‌شهری بوکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

سرهنگ بهاری تصریح کرد: بی‌تردید امنیت خط‌قرمز پلیس است و با برهم‌زنندگان این رکن مهم پیشرفت جامعه هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.
 
 رئیس پلیس بوکان عنوان کرد: خوشبختانه برابر تمام آمارها امنیت کامل اجتماعی با همکاری و همراهی مردم و دیگر نهادهای نظامی، امنیتی و دادستانی محترم برقرار است.
 
 سرهنگ موسی بهاری افزود: مردم و پلیس در کنار هم در راستای افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی گام برمی‌دارند.
 
 وی خاطرنشان کرد: اراذل‌واوباش بدانند که پلیس با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم هیچ‌گونه اغماضی ندارد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =