• تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 0:55
  • کد خبر : 1912
  • چاپ خبر
بوکان
امام جمعه بوکان:

آیت‌الله رئیسی محبوب‌ دل اهل سنت بود

امام جمعه بوکان آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید را به علت تلاش های شبانه روزییش برای حل مشکلات مردم را محبوب دل اهل سنت دانست

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ ماموستا ملا عباس احمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را یک ضایعه بزرگ برای جهان اسلام دانست و گفت: اقدامات سیاست خارجی آیت‌الله رئیسی در سه سال گذشته همه جهان اسلام را به وحدتی دشمن‌شکن نزدیک کرده بود.
 وی ادامه داد: شهید جمهور ملت ایران دارای یک شخصیت بی‌نظیر در میان همه امت‌های اسلامی بود و همین مهم سبب شد بعد از شهادت بسیاری از کشورهای جهان اسلام عزای عمومی اعلام کنند.
 
 این ماموستای برجسته اهل‌سنت بوکان بیان کرد: رئیس‌جمهور شهید ملت ایران نگاه ویژه‌ای نیز در داخل کشور به اقلیت‌های مذهبی داشت و در همین روزهای اول ریاست‌جمهوری ماموستا معروفی از چهره‌های خوشنام کردستانی را معاون خود در حوزه اهل‌تسنن معرفی کرد.
 
 امام‌جمعه بوکان افزود: شخصیت بی‌نظیر و حمایت از محرومان جامعه، آیت‌الله رئیسی را در میان اهل‌سنت و مردم کردستان به محبوب‌ترین رئیس‌جمهور طی سه دهه گذشته تبدیل کرده است.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی تصریح کرد: مردم ایران به‌ویژه کردستان همیشه قدردان خدمتگزاران خود بوده‌اند و تشییع باشکوه شهید ج، هور و همراهان آن در شهرهای تبریز، قم و تهران گواه بر این ادعا است.
 
 وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور شهید ملت ایران پاداش کارهای شبانه‌روزی خود را از خداوند متعال با شهادت و ملت ایران با تشییع باشکوه گرفت و این نشان از آن است که وی راه خود را که همانا خدمت به مردم می‌باشد درست انتخاب کرده بود.
 
 ماموستا احمدی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند با تلاش مسئولان کشوری ان‌شاءالله هیچ خللی در کار مردم ایجاد نخواهد شد، زیرا همه مدیران در قوه‌های سه‌گانه و دیگر ارگان‌ها و نهادها پای‌کار هستند تا راه شهید جمهور و هیئت همراه وی ادامه یابد.
 
 این ماموستای برجسته اهل‌سنت در بوکان تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان باید بیش‌ازپیش و به‌صورت شبانه‌روزی در راستای رفع مشکلات مردم پای‌کار باشند، همانند رئیس‌جمهور شهید ملت که تا پای جان برای رفاه، امنیت و آرامش مردم تلاش کرد.
 
 امام‌جمعه بوکان بیات کرد: رئیس‌جمهور شهید ملت ایران نشان داد که با تلاش و کار جهادی برای رفع مشکلات مردم می‌توان دل‌ها را به تسخیر در آورد و نا طی چند روز گذشته به عینه این مهم را دیدیم.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تردید نام و یاد این شهدای راه خدمت به مردم تا تاریخ باقی است بر پیکره این مرزوبوم نقش خواهد بست و ملت ایران از آنان به نیکی یاد خواهند کرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 16 =