• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 15:11
  • کد خبر : 421
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان خبر داد:

آتش سوزی گسترده با میلیاردها تومان خسارت در بوکان

به گزارش خبرنگار حوادث بوکان هه‌وال؛ رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان در تشریح این حادثه گفت: در حوالی ساعت ۴ بامداد امروز به دنبال اعلام آتش‌گرفتن یک باب ساختمان در میدان آلبالو این شهر بلافاصله یک تیم از آتش‌نشانان ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام شدند. رسول معروفی در ادامه افزود: پس از رسیدن مأمورین

به گزارش خبرنگار حوادث بوکان هه‌وال؛ رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان در تشریح این حادثه گفت: در حوالی ساعت ۴ بامداد امروز به دنبال اعلام آتش‌گرفتن یک باب ساختمان در میدان آلبالو این شهر بلافاصله یک تیم از آتش‌نشانان ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

رسول معروفی در ادامه افزود: پس از رسیدن مأمورین و شروع عملیات اطفا حریق بلافاصله دو تیم دیگر از آتش‌نشانان ایستگاه‌های چهار و یک و نیز تیمی از ستاد فرماندهی این سازمان به یاری مأموران شتافتند.

وی اظهار کرد: این حادثه مربوط به آتش‌گرفتن سه‌دهنه مغازه بوده که شعله‌های آتش به طبقه مسکونی فوقانی نیز سرایت کرده بود که آتش‌نشانان پس از تلاش زیاد موفق به مهار آن و اطفا کامل حریق شدند.

معروفی افزود: متأسفانه این حادثه باعث سوختن دو دستگاه خودروی سواری، تمام وسایل موجود در این مکان شده و خسارات زیادی را نیز به ساختمان مذکور وارد کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در ادامه به حادثه رانندگی محور جاده سد شهید کاظمی اشاره و عنوان کرد: تصادف در محور سد شهید کاظمی ۳ مصدوم برجای گذاشت

وی تصریح کرد: در ساعات پایانی شب گذشته در پی اعلام تصادف در محور سد شهید کاظمی روستای گول بلافاصله یک تیم از آتش‌نشانان ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام شدند.

معرفی ادامه داد: این حادثه مربوط به واژگونی و برخورد یک دستگاه خودروی سمند با تیر کنار جاده بوده که متأسفانه در آن سه نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + ده =