• تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 19:35
  • کد خبر : 515
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان خبر داد:

آتش سوزی و انفجار دو منزل مسکونی در بوکان

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث بوکان هه‌وال؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان در خصوص این دو حادثه گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد امروز بدنبال اعلام انفجار و آتش گرفتن منزلی در بلوار خروجی امیرآباد به سوی خارج از شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث بوکان هه‌وال؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان در خصوص این دو حادثه گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد امروز بدنبال اعلام انفجار و آتش گرفتن منزلی در بلوار خروجی امیرآباد به سوی خارج از شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

رسول معروفی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن عملیات اطفا حریق، لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این حادثه که علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی قرار گرفت، خسارات مالی زیادی از خود برجای گذاشته و نیز باعث زخمی شدن یک خانم کهن سال از ناحیه سر و اعزام به بیمارستان گردید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در خصوص حادثه دوم نیز عنوان کرد: بدنبال اعلام آتش گرفتن منزلی در کوی نساجی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام شدند.

معروفی تصریح کرد: این حادثه بر اثر آتش گرفتن هود به وقوع پیوسته که باعث ایجاد آتش سوزی در آشپزخانه منزل و وارد شدن خساراتی نیز شده بود.

وی ادامه داد: هودها از جمله ی پرخطر ترین وسایل موجود در منازل هستند که سیم کشی ضعیف برق و نیز تجمع چربی بسیار بالا ناشی از پخت و پز درون آن همواره مستعد آتش گرفتن و شعله ور شدن هستند.
رسول معروفی افزود: روز گذشته نیز در چندین حادثه راندگی جداگانه در محورهای مواصلاتی به بوکان متاسفانه ۹ نفر لز همشهریان مصدوم که بعد لز رها سازی توسط تیم های آتش‌نشانی توسط عوامل فوریت های پزشکی به بیمارستان اعزام شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =